tisdag 18 oktober 2011

fyra frågor före fredag

Blev kortisintervjuad av Daniel på Corren inför fredag. Det är alltid lite pirrigt att vara på den andra sidan och försöka formulera sig muntligt för en gångs skull. Harkel, harkel.

Östgöta Kammarkör under ledning av Hans Lundgren har ett program med anledning av Övralidsdagen. Temat är nobelpristagare och man får höra en blandning av seminarier och musikaliska inslag – där alltså min komposition Som en våg kommer in. Det hela äger rum mellan kl 15-18 på fredag i Missionskyrkan i Linköping. Det kommer att bli intressant, jag har inte hört dem under repetitionerna. Bara rykten.

Rättelse: Inte med anledning av Övralidsdagen, utan det är Stiftelsen Övralid, som anordnar Nobelsymposium. Jaja. Ibland blir det fel!

3 kommentarer:

VirkStina sa...

då får jag läsa vad du svarade i tidningen framöver

Molly Teleman sa...

Får jag läsa vad du tyckte sen? :) Det ska bli kul att se vad han valde att ta med av mina ganska långa babblanden.

linlasj sa...

Men men...varför missade jag den intervjun. Suck. Hoppas vi har tidningen kvar.